#FilmYorumu - Arkadaştan Öte (Friends with Benefits)

08:14 Unknown 2 Comments

 Merhaba arkadaşlar, çok kısa bir aradan sonra tekrar sizlerleyim. Size dün izlediğim bir filmi yorumlamak istedim. Filmin adı Arkadaştan Öte. Ne zamandır repliklerini gördüğüm bu filmi boş bir zamanımda izleyeyim dedim. Bir Mila Kunis hayranı olarak gerçekten filmi beğendim diyebilirim.

 Aslına bakarsanız bazı Türkler bu filmi beğenmedi. Sebebini biliyorsunuz yani filmin açışı Türklere göre değil. Ama şahsen ben gayette sevdim. Normalde aşk filmlerini sevmezdim, baya oldu hatta aşk filmleri izlemeyeli. Fakat Arkadaştan Öte'yi izlediğim zaman aşk filmlerini ve mutlu sonları ne kadar çok sevdiğimi anladım. Bu gerçekten inanılmaz.






 Baş rollerinde Mila Kunis ve Justin Timberlake'in bulunduğu film Dylan isimli bir adamın Los Angeles'dan New York'a iş görüşmesi için (pek emin değilim) gelmesiyle başlıyor. Jamie isimli bir kadında Dylan'ı bu iş için ikna etmeye çalışıyor. Böylece kendi parasını kazanıyor. Dylan ile Jamie birlikte bir gün geçirdikten sonra Dylan işi kabul ediyor ve bundan sonra Dylan ile Jamie çok iyi arkadaş oluyor. Fakat şöyle ki Dylan'da, Jamie'de daha yeni bir ilişkiden çıkmış ve artık hayatlarının aşklarına inanmamaktadırlar. Bir aşk filmi izlerken aralarında duygusuz seks hakkında bir konuşma geçiyor ve Dylan, Jamie'ye hiç bir duygu olmadan (aşk) seks yapabileceklerini söylüyor. Jamie'nin de aklına bu fikir yatıyor ve birbirlerine hiç bir duygu beslemeden seks yapacaklarına söz veriyorlar. Peki bu yemin bozuluyor mu? İzleyin ve görün. :)
Dylan ve Jamie



 Film komik bir film olmakla birlikte romantik de. İçinde cinsel sahneler geçmekle birlikte ben +15 olduğunu düşünüyorum. Yani açık saçık fazla sahne bulamazsınız. Espriler gerçekten güldürüyor. Ve izlerken ''acaba olur mu?'' diye kendinize soruyorsunuz. Diğer aşk filmlerinden biraz farklı. Fakat sonunu sizde tahmin edebiliyorsunuz.



 Şahsen ben Mila Kunis'in oyunculuğunu çok seven birisiyim. Ve gerçekten bu filmde de ne kadar iyi bir oyuncu olduğunu göstermiş. Justin Timberlake'ı ilk kezi izliyorum fakat onunda oyunculuğunu beğendim diyebilirim. Ayrıca şunu söylemek istiyorum ki filmde kısa bir rolü olsa bile Emma Stone'u görmek beni çok mutlu etti. En azından Mila Kunis'i ve Emma Stone'u yani en sevdiğim iki oyuncuyu aynı projede görmek... Ne biliyim içim kıpır kıpır oldu. :)




 Şunu söylemek istiyorum ki, eğer sevgiliniz varsa bence birlikte izleyebilirsiniz. Veya arkadaş ortamı falan. Güzel olur. Ben mi? Hah, tabii ki tek başıma izledim... Boş zamanlarınızda izleyebileceğiniz çok güzel bir film. Her neyse, bir sonraki yazımıza kadar kendinize iyi bakın. Görüşmek üzere! :)

2 yorum:

  1. İşte çerezlik romantik komedi, oyuncularında dolayı albenisi var konusu eh yani belki ondandır tepkiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla ben oyuncuları iyi diye izledim, yoksa konu çok da çekmiyor kendine. Bir kaç espri güzelleştirmiş. :)

      Sil