#FilmYorumu - Anestezi (Awake)

11:39 Unknown 6 Comments

 Blogumuzun ilk film yorumu '' Anestezi '' hakkında olacak. Baş rollerini Jessica Alba, Hayden Christensen, Terrence Howart ve Lena Olin'in paylaştığı Dram-Gerilim-Gizem konulu film izleyenleri bir hayli şaşırtacak türden. Bunun garantisini verebilirim.






 Bazı filmler vardır ki, başladığı anda sonunu görebilirsiniz. Ama kesinlikle Anestezi böyle bir film değil. Filmin sonlarına doğru bir şaşıracak, bir üzülecek, bir ağlayacaksınız. Oldukça fedakarlık barındıran bu film, size çok şey öğretecek.

 Özellikle Jessica Alba'nın oyunculuğuna bayıldığım bu film, Joby Harold tarafından yönetilmiş. IMDb puanı 6,5 puan. Şahsen ben filmi çok sevdim. Dram filmlerini zaten çok seven biriyimdir. Eğer sizde bu tür filmler izliyorsanız, bence kaçırmayın derim.

Filmin özeti şöyle;

'' Clay (Christensen), geçirdiği açık kalp ameliyatı sırasında 'anestezik fakındalık' adı verilen durumu yaşamaktadır. Yani olup bitenin tamamen farkında olacak şekilde uyanıktır, operasyonu tüm acısıyla hissedebiliyordur ancak yine anestezinin etkisiyle vücudu hiçbir şeye tepki gösteremeyecek şekilde paralize olduğundan, ameliyat ekibinin bundan haberi yoktur. Clay'in genç karısı Sam (Alba), ameliyat sırasında hayati kararlar vermek zorunda kalırken, Clay'de kendi zihni içinde tekinsiz bir yolculuğa çıkar. İlk kez yönetmen koltuğuna oturan Joby Haroldun imzasını taşıyan bu gerçeküstü psikolojik gerilim; şimdiden Memento ve Sixth Sense ile karşılaştırılıyor. ''



6 yorum:

  1. offff bu filmi ben de izlemiştim ve çok beğenmiştim!:)
    blog takip etkinliği sayesinde buldum sizi, hayırlı olsun blogunuz:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, yorumunuzu görünce çok mutlu oldum. :) Takip için teşekkürler... :)

      Sil
  2. canım güzel bir yazı olmuş aynı zamanda blogunu çok begendim takibimdesin :)) Bloguma beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, yorumun ile beni çok mutlu ettin. Kesinlikle bloguna bakacağım. :)

      Sil
  3. Merhaba, blogunuzda başarılar dilerim !
    Fena halde merak ettim filmi, J. Alba'yı zaten severim.
    Etkinlikteki kaydınızı görüp gldim ve takibe aldım. Ben de beklerim.
    www.nowacraft.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. Blogun hayırlı olsun , güzel yorumun için de çok teşekkürler. Filmi çok sevmiştim. Jessica Alba 'yı da çok severim. Mutlu günler.

    YanıtlaSil