#FilmYorumu - Plastic

11:37 Unknown 0 Comments

 Merhabalar, bugün sizlere güzel bir filmden bahsedeceğim. İsmi Plastic. Filmin türü ise, Aksiyon-Komedi-Suç. Daha çok suç üzerine olan bu film, dört arkadaşın başkalarının kredi kartını kopyalayıp, isimleri üzerine alışveriş yapıp para kazanmalarıyla başlıyor.

 Daha sonra, bu dört arkadaştan ikisi yaşlı bir adamı dolandırıyorlar ve başkasına ait bir şey alıyorlar. Bu şeyin sahibi tehlikeli bir adam olduğunu söylüyor. Mafya babası kıvamında olan bu adam, bu dört arkadaşı öldürmek ile tehdit ediyor ve onlardan iki hafta içinde iki milyon dolar toplamalarını istiyor. Bu dört arkadaş da böylelikle, iki hafta içinde iki milyon doları toplamaya başlıyorlar.






 Filmin başrollerinde: Ed Speleers, Emma Rigby, Alfie Allen, Will Poulter ve Sebastian De Souze bulunuyor. Kadroda fazla tanıdık isimler yok, fakat iyi bir iş çıkarmışlar diyebilirim.

 Filmin IMDb puanı 6,0. Bence düşük bir puan sayılmaz. Çünkü ben filmde hiç sıkılmadım.


FİLMİN OLUMSUZ YÖNLERİ
  • Filmde maalesef gereksiz açık sahneler vardı. Buda filmin sanırım +15 olmasına sebep oluyor. Galiba bunu dikkat çekmek için yapmışlar. 
  • Filmin sonunu kesinlikle sevmedim. Bu kadar güzel, kaliteli bir filme iyi bir son beklerdim. Sonu hemencecik bitsin diye baştan savma yapmışlar.
Filmin bir diğer afişi (bu afişi daha çok beğendim.)

 Kısacası söylemek gerekirse, gayet beğendim filmi. Boş zamanlarınızda izleyebilirsiniz, pişman olacağınızı sanmıyorum. Filmi alt yazılı izlemenizi tercih ederim. Ayrıca filmin içinde küfürlerin de bulunduğunu söyleyeyim. Ona göre izleyin. :)



0 yorum: