#FilmYorumu - Sanal Hayatlar (Disconnect)

03:35 Unknown 0 Comments

 Merhaba arkadaşlar, uzun zamandır buralarda yoktum. Dersler falan derken film izlemeye pek zaman bulamıyordum. Aslına bakarsanız, bu aralar film yerine dizi ağırlıklı gittim ve iki diziye başladım. Neyse, bunları bir sonraki yazımıza bırakıyorum.

 Daha dün izlediğim bir filmi size yorumlayacağım. Filmin ismi Sanal Hayatlar. Baş rollerini Jason Baterman, Hope Davis, Frank Grillo, Paula Patton, Alexander Skarsgard, Andrea Riseborough 'ın paylaştığı bu film Gerilim-Dram konulu.

 Filmde sanal hayatın (internetin) ne kadar kötü olduğu ve insanların başlarına ne kadar kötü şeyler getirdiği anlatılıyor. Üç ayrı hikaye var ve hepsi birbiriyle bağlantılı kişiler. Birisi avukat, birisi muhabir, birisi eski polis...






 Film gerçekten anlamlı bir filmdi. Ben filmde hiç sıkılmadım. Ve aralarda, ''acaba bana da böyle bir şey olur mu?'' demekten kendimi alamadım. Film gerçekliği içeriyordu. Ayrıca sonlarına doğru ağladığım doğrudur... Filmde en beğendiğim bölüm, Ben'in söylediği şarkıydı. Şimdi sürekli onu çevirip, çevirip duruyorum.


 Filmin IMDb puan 7,6. Ve bence gerçekten hak ediyor. Fakat KESİNLİKLE beğenmediğim tek yönü, sonuydu.

*SPOILER (izlemeyenler bakmasın!) *

 Sonu beklediğim gibi değildi, karışık bir şeydi. Hem mutlu son, hem kötü son. Ben öldü mü, Nina ve Kyle'ye ne oldu vs. bu sorularımın cevabını alamadım. En azından ikinci filmi çıkabilirdi. Ama çıkmadı maalesef.

*SPOILER SONU*

 Bence izlenebilecek bir film, kendinizi bir dakikalığına bile olsa Ben'in yerine koyun izlerken. Gerçekten çok kötü. Ama önceden de dediğim gibi şarkısına bayıldım! Bir de, film biraz açık saçık ve azda küfür var galiba, orasını hatırlamıyorum pek. Ona göre izleyin. Her neyse, fragmanını izlemek isteyen olursa işte aşağıya bırakıyorum! :)


0 yorum: